O nás

Společnost ABY servis, s.r.o. je českou firmou na trhu bezpečnostních služeb a v oblastech facility managementu. Chce se řadit k moderním společnostem s pevným postavením na těchto trzích. Společnost ABY servis, s.r.o. věnuje pozornost kvalitě a neustálému zlepšování poskytovaných služeb, kdy se zavazuje dodržovat a uplatňovat systém managementu kvality ve shodě s požadavky normy ČSN EN ISO 9001 a dále zlepšovat jeho efektivnost. Společnost vstoupila na trh bezpečnostních služeb v roce 2009. Je dceřinou společností firmy SaJ a.s., která je ryze českou firmou a řadí se mezi největší úklidové firmy v České republice.


Principy společnosti

ISŘ  2023 - 2025

Vedení společností SaJ a.s. a ABY servis, s.r.o. vydávají pro roky 2023 a 2025 tuto politiku integrovaného systému řízení (ISŘ).

Společnost SaJ a.s. má dlouhodobě zaveden, provozován, certifikován, monitorován, uplatňován, udržován a neustále zlepšován ISŘ, který zahrnuje 4 systémy managementu, a to:

  • Systémy managementu kvality (QMS), dle ČSN EN ISO 9001: 2016
  • Systémy environmentálního managementu (EMS) - životního prostředí, dle ČSN EN ISO 14001:2016
  • Systémy managementu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (SMBOZP) ČSN ISO 45001:2018
  • Systémy managementu bezpečnosti informací (ISMS) ČSN ISO / IEC 27001:2014

Společnost ABY servis, s.r.o. je dceřinou společností, společnosti SaJ a.s., a má 3 systémy managementu, a to:

  • Systémy managementu kvality (QMS), dle ČSN EN ISO 9001: 2016
  • Systémy environmentálního managementu (EMS) - životního prostředí, dle ČSN EN ISO 14001:2016
  • Systémy managementu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (SMBOZP) ČSN ISO 45001:2018

Obě společnosti se řadí mezi přední úklidové společnosti v České republice. Jsou založeny na profesionálních znalostech a dlouholetých zkušenostech. Neustále se snažíme zvyšovat kvalitu naší práce, sledujeme a učíme se novým moderním způsobům úklidu a vyhledáváme další možnosti rozšiřování našich služeb. V poskytování služeb ochrany majetku a osob se snažíme být mezi nejlepšími a oslovit co největší okruh zákazníků. Společnosti vnímají jako svoji povinnost a běžný standard být významným, spolehlivým, respektovaným, zodpovědným a kvalitním profesionálním partnerem pro své zákazníky, zaměstnance, dodavatele i pro všechny ostatní zainteresované strany, se kterými se setkává při svých podnikatelských aktivitách.

Naše služby jsme povýšili na odbornou práci, kterou provádějí kvalifikovaní a dobře vyškolení zaměstnanci, které neustále vzděláváme s cílem zvyšovat jejich odbornost, odpovědnost a osobní angažovanost.

Všichni si uvědomujeme, že jsme plně závislí na našich zákaznících a že mít zákazníka není samozřejmost. Proto spokojenost našich zákazníků a udržování našeho dobrého jména patří mezi naše prvořadé cíle. Chceme, aby se na nás naši zákazníci vždy obraceli. Jsme připraveni nejen plnit všechny jejich požadavky, jak nejlépe umíme, ale jejich očekávání ještě překonávat. Kromě kvality, obě společnosti považují za další důležitou prioritu ochranu životního prostředí, bezpečnost a ochranu zdraví při práci. Při poskytování našich služeb vždy dbáme na dodržování všech legislativních požadavků. Naše podnikatelské aktivity řídíme tak, aby se maximálně předcházelo znečišťování, plýtvání nebo podceňování bezpečnostních rizik.

Vedení obou společností si uvědomuje, že realizace této politiky je dlouhodobý proces. Základním cílem této politiky je dosažení kladného přístupu ke kvalitě, ochraně životního prostředí a bezpečnosti práce u všech našich zaměstnanců.

V Praze dne: 1. 1. 2023

Za vedení společnosti SaJ a.s.

…………………………….. …………………………………

JUDr. Oto Jirout Mgr. Veronika Holmanová, MBA

předseda představenstva člen představenstva

Za vedení společnosti ABY servis s.r.o.

……………………………..

Viera Jiroutová

jednatelka společnosti

  • Zvyšování kvalifikace zaměstnanců a profesní způsobilost, jejich motivace a vytváření vhodných pracovních podmínek a jejich zapojení do procesů a realizace cílů společnosti

  • Vytváření vhodných pracovních míst pro osoby zdravotně znevýhodněné

  • Plnění všech relevantních legislativních i jiných požadavků, zavedení Zásad whistleblowingu a vnitřního oznamovacího systému.

Informace pro spotřebitele o možnosti mimosoudního řešení případných sporů

Na základě novely zákona č. 634/1992, o ochraně spotřebitele, § 14, vás informujeme o možnosti mimosoudního řešení případných sporů. V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím – spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2,

email: adr@coi.cz, web adr.coi.cz.

Jsme připraveni Vám pomoci

Naši experti zodpoví jakékoli otázky, provedou vás nabídkou služeb ABY servis a připraví vám nabídku na míru vašim potřebám a přáním. Zanechte nám kontakt, ozveme se Vám.

Novinky

Unikátní a inspirativní obsah z našeho oboru. 

Pf 2025

17/09/2024

Krásné prožití Vánočních svátků a mnoho štěstí do nového roku Vám přeje vedení společnosti Aby servis s.r.o.

Čas dovolené

02/07/2024

Dovolujeme si Vám jménem vedení společnosti popřát klidnou, zaslouženou a krásnou dovolenou. Bez ohledu na to, kde a jak ji strávíte, Vám přejeme, aby se Vám podařilo načerpat novou fyzickou a duševní sílu.